Αλκιβιάδου 185, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

No products in the cart.

No products in the cart.

No products in the cart.

Vegan καλαμάκια λαχανικών με τόφου και λωτό

Ξέρετε ότι ο όχι και τόσο δημοφιλής λωτός είναι καλή πηγή καλίου και εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, ξεπερνώντας τη συνιστώμενη ημερήσια δόση στα 100 γραμμάρια φρούτου; Ακόμη, μας παρέχει σίδηρο, βιταμίνες Β και βιταμίνη Α και είναι πολύ ιδιαίτερος στην υφή και γλυκός, για όσους θέλουν να αποφύγουν την επεξεργασμένη ζάχαρη. Ταιριάζει, επίσης, τέλεια στις πράσινες σαλάτες και στα smoothies για γλυκύτητα, ενώ εμείς εδώ τον δοκιμάσαμε σε vegan καλαμάκια με τόφου, κόκκινη πιπεριά, σουσάμι και σάλτσα σόγιας.

Θα χρειαστείτε
1 μπλοκ τόφου
1 μεγάλη κόκκινη πιπεριά
1 λωτό
1-2 κ.σ. σάλτσα σόγιας
λίγο σουσάμι
αλάτι
πιπέρι
κουρκουμά

Οδηγίες
Κόψτε το τόφου, την πιπεριά και τον λωτό σε μικρά κομμάτια (κύβους κατά προτίμηση), περάστε τα σε ένα καλαμάκι, βάλτε τα σε λαδόκολλα, περιχύστε λίγο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, σουσάμι, κουρκουμά και άλλα μπαχαρικά της αρεσκείας σας και ψήστε στους 180 μέχρι να μαλακώσουν. Ο λωτός θα καραμελώσει τέλεια και θα δώσει γλυκύτητα στο πιάτο σας.

Tip
Φροντίστε οπωσδήποτε πρώτα να πιέσετε το τόφου σας για να βγάλει τα υγρά του κι έπειτα να το μαρινάρετε για τουλάχιστον 30 λεπτά (ή και αποβραδίς αν γνωρίζετε ότι θα το αξιοποιήσετε την επόμενη ημέρα) σε μαρινάδα της αρεσκείας σας, είτε σε ελαιόλαδο με μπαχαρικά, είτε σε σάλτσα σόγιας, για να αποκτήσει ωραία γεύση. Μάθετε περισσότερα για το τόφου και πώς να το διαχειριστείτε εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.