Αλκιβιάδου 185, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

No products in the cart.

No products in the cart.

No products in the cart.

Τα Άρθρα Μου (2017)

Ίσως η πιο «διάσημη» από όλες της βιταμίνες, η βιταμίνη C ξέρουμε από τη μικρή μας κιόλας ηλικία, ότι μας προστατεύει από τις ασθένειες και δυναμώνει το ανοσοποιητικό μας.

Ξέραμε πάντα από τη μαμά και τη γιαγιά, ότι πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά που έχουν πολλές βιταμίνες, ότι πρέπει να πίνουμε την πορτοκαλάδα μας γρήγορα πριν «γίνει νερό»...

Τα τελευταία (αρκετά) χρόνια, τα προβιοτικά έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και τη διατροφή μας, ως «φύλακες» της υγείας μας, αφού κάνουν καλό στο έντερο και το ανοσοποιητικό μας.

Από την παρουσίαση της Διαιτολόγου-Διατροφολόγου με εξειδίκευση στα αυτοάνοσα, Δέσποινας Μαρσέλου, στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής & Διαιτολογίας...

Τα φρούτα, εκτός από βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, περιέχουν και απλά σάκχαρα, κάποια σε υψηλότερα επίπεδα (μπανάνες, αποξηραμένα φρούτα, σύκο, σταφύλι), άλλα σε χαμηλότερα (μούρα, γκρέιπφρουτ, αβοκάντο).

Όσοι πάσχουν από διαβήτη παρουσιάζουν σχεδόν τον διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, ενώ αυξημένος είναι και ο κίνδυνος ανάπτυξης ψυχικών διαταραχών, όπως κατάθλιψη.

Η καρύδα έχει μπει στη ζωή μας δυναμικά τα τελευταία χρόνια, ειδικά στη διατροφή όσων ψάχνουν τρόπους να αντικαταστήσουν τα γαλακτοκομικά στη διατροφή τους ή απλώς να τα περιορίσουν.

Είναι γνωστός σύμμαχός μας κατά της οστεοπόρωσης και υπέρ της υγείας των οστών, ενώ σύμφωνα με έρευνες φαίνεται ότι βοηθά και στην απώλεια βάρους, όταν προέρχεται από γαλακτοκομικά.

Οι τάσεις είναι πολλές, οι δίαιτες ακόμη περισσότερες και η υγιεινή διατροφή μοιάζει να μπερδεύει τους περισσότερους ως προς το τι να ακολουθήσουν στην καθημερινότητά τους.