Ηρώων Πολυτεχνείου 67, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

Τα Άρθρα Μου (2019)

Οι γιορτές είναι εδώ, οι ετοιμασίες έχουν ήδη ξεκινήσει, οι γαλοπούλες, τα χοιρινά βρίσκονται ήδη στον προϋπολογισμό και οι συνταγές για πάσης φύσεως κρεατικά έχουν πλέον έρθει στην επιφάνεια.

Όσοι πάσχετε από οστεοαρθρίτιδα γονάτου ή γενικότερα από οστεοαρθρίτιδα, πιθανόν γνωρίζετε ότι μπορεί να επηρεάσει την καθημερινότητα, για κάποιους περισσότερο, για άλλους λιγότερο.

Η χολίνη είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό στοιχείο που πρέπει να λαμβάνουμε από τη διατροφή μας, το οποίο οι περισσότεροι ίσως δεν γνωρίζουν, ενώ κάποιοι που το έχουν ακουστά, το συνδυάζουν με το αυγό και τα γαλακτοκομικά...

Οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι απαραίτητα διατροφική στοιχεία για την υγιή και σωστή ανάπτυξη των παιδιών και για γερό ανοσοποιητικό που θα τα θωρακίζει έναντι διαφόρων ασθενειών.

Μια θρεπτική και ισορροπημένη διατροφή, θα σας χαρίσει καλύτερη υγεία, ένα δυνατό ανοσοποιητικό που θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις απειλές και σίγουρα περισσότερη ενέργεια και καλή διάθεση.

Η γλουτένη έχει απασχολήσει πολύ τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει σχετιστεί με αυτοάνοσες παθήσεις, ενώ η αποχή από αυτήν έχει δείξει καλύτερη αντιμετώπιση συμπτωμάτων και λιγότερες υποτροπές σε αυτοάνοσα...

Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειαζόμασταν κι άλλο λόγο να πίνουμε τσάι. Ξέραμε ότι καταπολεμά τα βακτήρια, ενισχύει το ανοσοποιητικό, κάνει καλό στην καρδιά, στους πνεύμονες, στον εγκέφαλο και είναι σημαντική προσθήκη στη διατροφή μας.

Ξέρουμε τόσα χρόνια ότι το κόκκινο κρασί (με μέτρο) κάνει καλό στην καρδιά, χάρη στα αντιοξειδωτικά του, όπως η ρεσβερατρόλη. Νέα μελέτη, όμως, δείχνει ότι μας ωφελεί κι αλλού: στο μικροβίωμα του εντέρου.

Η εμμηνόπαυση είναι μια δύσκολη περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας, με πολλαπλά συμπτώματα και παράγοντες κινδύνου να συνδέονται με αυτή. Τα κακά νέα είναι ότι δεν μπορούμε να την αποφύγουμε.

Η Whole Foods Plant-Based διατροφή (WFPB, γνωστή και ως φυτοφαγία), είναι η διατροφή που στρέφεται αποκλειστικά και μόνο σε τροφές φυτικής προέλευσης, ανεπεξέργαστες, όπως δηλαδή τις παίρνουμε από τη φύση, ή με ελάχιστη επεξεργασία.

Όσα χρόνια κι αν περάσουν από τότε που μας το έλεγαν οι γιαγιάδες μας, το «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα» δεν παύει να αποδεικνύεται ξανά και ξανά.

Ακολουθήστε με στο @feedyourimmunity και ενημερωθείτε για τεχνικές lifestyle, self-care tips, θρεπτικές συνταγές και διατροφικά πρωτόκολλα για άτομα με αυτοάνοσα και χρόνια φλεγμονή και για εσάς που αναζητάτε φροντίδα και υποστήριξη ανοσοποιητικού.

Νιώστε ο εαυτός σας ξανά!