Αλκιβιάδου 185, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

Ψητά μανιτάρια με σκόρδο, σάλτσα σόγιας και βότανα

Δεν ξέρω αν σας το έχω πει, αλλά λατρεύω τα μανιτάρια. Μου αρέσει πολύ η υφή τους, το άρωμά τους, η γεύση τους και πάντα αισθάνομαι ότι όταν υπάρχουν σε ένα πιάτο, το αναβαθμίζουν. Λόγω της υφής τους, μάλιστα, που θυμίζει λίγο κρέας, είναι ιδανικό υποκατάστατο για όσους είναι στο μεταβατικό στάδιο προς τη χορτοφαγία ή τη vegan διατροφή ή σκέφτονται να νηστέψουν τη Σαρακοστή, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν πηγή φυτικής πρωτεΐνης, καλίου, φυτικών ινών και μας παρέχουν σελήνιο, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη D. Έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα στην αντιμετώπιση «εισβολέων» και σε συνδυασμό με τα προβιοτικά της σάλτσας σόγιας που ωφελούν το μικροβίωμα του εντέρου και την αντιμικροβιακή δράση του σκόρδου, έχουμε το τέλειο απλό και υγιεινό πιάτο για μια καθημερινή ή το ιδανικό συνοδευτικό για ένα Σαββατοκύριακο που έχετε χρόνο και όρεξη να το συνδυάσετε και με άλλα φαγητά.

Εγώ το λατρεύω για τρεις λόγους: είναι αρωματικό, είναι πλούσιο σε οφέλη και είναι γρήγορο στην παρασκευή του.

Υλικά για 2 μερίδες
½ κιλό μανιτάρια λευκά ολόκληρα
2-3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο (κόψτε το και αφήστε το για 15 λεπτά πριν το σωτάρετε
1-2 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
1-2 κ.σ. σάλτσα σόγιας
1 κ.γ. μπαλσάμικο
αλάτι/πιπέρι
1 χούφτα ψιλοκομμένα φρέσκα βότανα (θυμάρι, βασιλικό, μαϊντανό, δεντρολίβανο ή ό,τι έχετε εύκαιρο)

Οδηγίες
Προθερμάνετε τον φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου. Καθαρίστε τα μανιτάρια σας με λίγο υγρό χαρτί κουζίνας και βάλτε τα σε ένα μεγάλο μπολ. Προσθέστε το σκόρδο, το ελαιόλαδο, τη σάλτσα σόγιας και το μπαλσάμικο και ανακατέψτε μέχρι να καλυφθούν τα μανιτάρια από τα υλικά.

Απλώστε λαδόκολλα σε ένα ταψί και μεταφέρετε τα μανιτάρια σας. Ψήστε για 15-20 λεπτά στους 180 βαθμούς ή μέχρι να πάρουν χρυσαφένιο χρώμα. Βγάλτε τα και πασπαλίστε με τα φρέσκα βότανά σας.

Αν σας περισσέψουν, μπορείτε να τα βάλετε σε αεροστεγές δοχείο στο ψυγείο και να τα διατηρήσετε μέχρι 3 ημέρες ή να τα καταψύξετε μέχρι και για ένα μήνα.

Tip
Συχνά συνδυάζουμε αυτό το πιάτο με σπαράγγια που είναι καλή πηγή πρεβιοτικών για έξτρα υποστήριξη του μικροβιώματος του εντέρου, του ανοσοποιητικού και της συνολικής υγείας, αλλά και γιατί η τραγανή τους διάσταση είναι ό,τι πρέπει!