Αλκιβιάδου 185, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

No products in the cart.

No products in the cart.

No products in the cart.

Οι καλύτεροι plant-based συνδυασμοί για την παραλία

Οι ημέρες που περνάμε στην παραλία είναι πάντα απολαυστικές. Όταν, όμως, μετατρέπονται σε… ημερήσιες, όπου μπορεί να παραμένουμε στην παραλία από το πρωί έως το βράδυ, πρέπει να τους συμπεριφερθούμε αναλόγως και να έχουμε την κατάλληλη οργάνωση, αν δεν θέλουμε να περάσουμε όλη την ημέρα με λουκουμάδες και αμφιβόλου ποιότητας σάντουιτς από την καντίνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες και το μπάνιο, άλλωστε, ενδείκνυνται για πιο ελαφριά γεύματα, κατά βάση φυτοφαγικά, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να στραφείτε σε περισσότερα φυτικά γεύματα, πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, που θα σας κρατήσουν χορτάτους, θα σας χαρίσουν ενέργεια και ταυτόχρονα είναι πιο βιώσιμα.

Αρχικά, λοιπόν, φροντίστε να έχετε μαζί σας ψυγειάκι, παγοκύστες, χαρτοπετσέτες, σακούλα σκουπιδιών, επαναχρησιμοποιούμενα μαχαιροπίρουνα και καλαμάκια (αν χρειάζονται), αντισηπτικό.

Πάμε τώρα στο φαγητό!

Σάντουιτς
Όπως ξέρουμε όλοι, όταν είμαστε στην παραλία, χρειαζόμαστε φαγητά «εύκολα», που μπορούμε να φάμε γρήγορα με τα χέρια μας και γι’ αυτό τα σάντουιτς είναι μια καλή ιδέα. Είναι χορταστικά, μας χαρίζουν ενέργεια και αν κάνουμε σωστές επιλογές μπορεί να αποτελέσουν έναν ισορροπημένο συνδυασμό πρωτεΐνης, υδατανθράκων και λιπαρών. Δοκιμάστε, λοιπόν, σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης ή wrap με χούμους ή γουακαμόλε ή φυτικό τυρί κρέμα και τα αγαπημένα σας λαχανικά.

Εύκολα αλμυρά σνακ
Πάρτε μαζί σας 2-3 διαφορετικές επιλογές για ποικιλία, αναλόγως με τις ώρες που θα μείνετε στην παραλία και το μέγεθος της παρέας.
-Τραγανά λαχανικά κομμένα σε στικ, όπως αγγούρια, καρότα, σέλερι, πιπεριές
-Χούμους ή γουακαμόλε με κράκερ ολικής
-Ποπ κορν
-Ξηρούς καρπούς και σπόρους

Φρούτα
Ένα από τα καλύτερα στοιχεία του καλοκαιριού, εκτός από τη θάλασσα, είναι τα φρούτα που βρίσκονται στην εποχή τους και τα απολαμβάνουμε αυτό το διάστημα. Λόγω του ότι τα φρούτα αποτελούνται κυρίως από νερό, μας παρέχουν έξτρα ενυδάτωση, συν του ότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που είναι ιδανικά τόσο για την υγεία, όσο και για το δέρμα που εκτίθεται στον ήλιο. Οι επιλογές είναι πολλές, αλλά δώστε βάση στα μούρα που είναι άκρως αντιοξειδωτικά και στα φρούτα εποχής, όπως κεράσια, νεκταρίνια, ροδάκινα, καρπούζια, βερίκοκα κ.ο.κ.

Γλυκά σνακ
Αν έχετε όρεξη για κάτι γλυκό στην παραλία, η καλύτερη λύση είναι οι σπιτικές μπάρες και γενικότερα σνακ που δεν λιώνουν όπως η σοκολάτα.

Υγρά
Η παραμονή στον ήλιο για ώρες, ακόμη κι αν δεν αισθάνεστε να ιδρώνετε, αφυδατώνει. Αναλόγως το πόσο δυνατός είναι ο ήλιος και τα επίπεδα υγρασίας, μπορεί να κινδυνεύσετε από θερμοπληξία, αν δεν παραμείνετε ενυδατωμένοι. Όσοι καταναλώνετε αλκοόλ στην παραλία, να θυμάστε ότι συμβάλλει και αυτό στην αφυδάτωση, ενώ οι καλύτερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε είναι το νερό (μπορείτε να του προσθέσετε και φρούτα), ο παγωμένος καφές, το παγωμένο τσάι, ο 100% φυσικός χυμός και τα smoothie φρούτων και λαχανικών.

Σε κάθε περίπτωση, πριν την παραλία κάντε ένα μικρό πλάνο και οργανώστε τι θα πάρετε μαζί, ώστε να εξοικονομήσετε και χρήματα και ενέργεια, με τα σωστά σνακ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.