Αλκιβιάδου 185, Πειραιάς

 

 

  210 45 36 144

 

Ακολουθήστε Μας

No products in the cart.

No products in the cart.

No products in the cart.

3 ιδέες για περισσότερα φρούτα στα εορταστικά τραπέζια

φρουτοσαλάτα

Φέτος, δίνουμε έμφαση στο χρώμα και την ποικιλία στα εορταστικά τραπέζια –όπως άλλωστε πρέπει να κάνουμε και γενικότερα, στην καθημερινότητά μας. Εκτός, λοιπόν, από τα λαχανικά στις σαλάτες μας, εντάσσουμε στο τραπέζι μας και φρούτα, με τα διαφορετικά αντιοξειδωτικά, τις βιταμίνες, τις φυτικές τους ίνες και τα μεταλλικά στοιχεία τους, τα οποία θα δώσουν μια έξτρα νότα φρεσκάδας, χρώματος και υψηλής διατροφικής αξίας στο τραπέζι μας.

Πώς, όμως, θα τα παρουσιάσουμε, ώστε να έχουν… χαρακτήρα; Ιδού κάποιες ιδέες που μπορείτε να ακολουθήσετε ή να διανθίσετε!

Πορτοκαλένια φρουτοσαλάτα
Ένας τρόπος να κλείσετε το γεύμα σας είναι να φτιάξετε μια φρουτοσαλάτα, που θα την προσφέρετε μέσα σε πορτοκάλια από τα οποία θα έχετε αφαιρέσει τη σάρκα τους. Κόψτε τουλάχιστον 3-4 διαφορετικά φρούτα σε μικρά κομμάτια (μανταρίνι, πορτοκάλι, μήλο, ακτινίδιο, ρόδι ή ό,τι άλλο σας αρέσει) και γεμίστε το πορτοκάλι σας. Για να πάρει και μια έξτρα αίσθηση επιδορπίου, μπορείτε να πασπαλίσετε λίγη μελάσα ή τριμμένη μαύρη σοκολάτα.

Γλυκό με φρούτα και γιαούρτι καρύδας
Ένα δροσερό και φρουτώδες γλυκό, πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες που διαφέρει από το κλασικό «γιαούρτι με φρούτα» και μπορεί να σταθεί σαν επιδόρπιο. Για 2 μερίδες θα χρειαστείτε περίπου 400 γραμμάρια γιαούρτι καρύδας, 150 γραμμάρια κρέμα καρύδας, 5-7 φρούτα της αρεσκείας σας και κατά προτίμηση της εποχής, όπως ακτινίδιο, ρόδι, μήλο, μούρα, αλλά και πιο τροπικά, όπως ανανά, μπανάνα, 1 κ.σ. μελάσα ή σιρόπι αγαύης ή σιρόπι σφενδάμου, 1 βανίλια, 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς ή ψιλοκομμένη μαύρη σοκολάτα. Βάλτε σε ένα μπολ το γιαούρτι και προσθέστε το γλυκαντικό που έχετε επιλέξει. Ανακατέψτε καλά και βάλτε στο ψυγείο. Στη συνέχεια, σε άλλο μπολ χτυπήστε την κρέμα καρύδας μαζί με τη βανίλια με το μίξερ. Έπειτα ενώστε τα δύο μείγματα στο μπολ με το γιαούρτι και ανακατέψτε. Κόψτε τα φρούτα σας σε μικρά κομμάτια και προσθέστε τα στο μείγμα ανακατεύοντας. Σερβίρετε σε μικρά μπολάκια ή ατομικά ποτήρια και πασπαλίστε με ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς ή μαύρη σοκολάτα. Μπορείτε να γαρνίρετε με ένα φυλλαράκι δυόσμου.

Βάφλα με σοκολάτα και φρούτα
Και σοκολατένια και φρουτώδης, η βάφλα είναι από τα γλυκά που δεν… χάνει εύκολα. Μπορείτε να προμηθευτείτε από το εμπόριο ατομικά βαφλάκια, κατά προτίμηση vegan ή/και χωρίς γλουτένη αν υπάρχει θέμα δυσανεξίας ή να τα φτιάξετε μόνοι σας. Για 5 βαφλάκια θα χρειαστείτε 2 φλιτζάνια αλεύρι ολικής (χωρίς γλουτένη αν υπάρχει λόγος), 2 κ.σ. ζάχαρη καρύδας, 1 κ.σ. baking powder, περίπου 2 φλιτζάνια γάλα αμυγδάλου, λίγο αλάτι και ¼ του φλιτζανιού έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Προθερμάνετε τη βαφλιέρα σας και σε ένα μπολ αναμείξτε όλα τα υλικά, ανακατεύοντας μέχρι όλα να ομογενοποιηθούν. Αυτό είναι το μείγμα για τις βάφλες σας που θα ψήσετε έπειτα στη βαφλιέρα με βάση τις οδηγίες της συσκευής σας. Έπειτα λιώστε μαύρη σοκολάτα σε μπεν μαρί και όταν είναι έτοιμες οι βάφλες σας, περιχύστε τη σοκολάτα με ψιλοκομμένα φρούτα και σερβίρετε.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.